Anunt UAT SLOBOZIA Reluarea procedurii de selecție și nominalizare pentru 3 (trei) posturi de administrator la Societatea PLATFORMA INDUSTRIALĂ IMM SLOBOZIA S.R.L.
publicat pe data de 25 noiembtie 2025
Nr. 109566/24.11.2025
A N U N
Ţ
MUNICIPIUL SLOBOZIA, în calitate de Autoritate Publică Tutelară, asistată
de expert independent S. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., anunţă reluarea
procedurii de selecție și nominalizare pentru 3 (trei) posturi de
administrator la Societatea PLATFORMA INDUSTRIALĂ IMM
SLOBOZIA S.R.L.
Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:
- Evaluarea prealabilă
dosarelor de candidatură care alcătuiesc Lista lungă.
- Evaluarea finală a
Candidaţilor selectaţi în Lista scurtă. Interviul.
Condiţiile
generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:
a)
Administratorii trebuie să aibă
studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în
domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul
de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani;
b)
Administratorii sunt persoane
fizice sau juridice, cu experienţă în conducerea Societăţilor sau regiilor
autonome;
c) Selecția
administratorilor se realizează cu respectarea principiilor prevăzute
de Legea nr. 202/2002, cu modificările și completările ulterioare. În
măsura în care nu este afectat clasamentul întocmit potrivit
dispozițiilor art. 29 alin. (1), cel puțin o treime din totalul
administratorilor aparțin genului subreprezentat;
d)
Cel puțin un
membru trebuie să dețină calificarea de auditor financiar sau să aibă
experiență de cel puțin 3 ani dobândită prin participarea la misiuni de audit
statutar în România, în alt stat membru, într-un stat AELS, în Elveția sau în
Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau în cadrul Comitetelor de
audit formate la nivelul Consiliilor de Administrație/ Supraveghere ale unor
Societăți/ entități de interes public, în conformitate cu Ordinul nr. 392/2022
pentru modificarea Ordinului preşedintelui Autorităţii pentru Supravegherea
Publică a Activităţii de Audit Statutar nr. 123/2022 privind componenţa
Comitetului de audit;
e) În
cazul întreprinderilor publice organizate ca Societăţi cu răspundere limitată,
cel mult un administrator va fi funcţionar public sau o persoană din rândul
altor categorii de personal din cadrul Autorităţii Publice Tutelare ori din
cadrul altor autorităţi sau instituţii publice;
f)
În mod obligatoriu, în selecţia
candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese
sau incompatibilităţi;
g)
Majoritatea membrilor Consiliului de
Administrație este formată din administratori neexecutivi şi independenţi, în
sensul art. 138^2 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare;
h)
Mandatul
administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăşi 4 ani;
i)
O persoană
fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în
Societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul
României;
j)
Funcționarii
publici sau personalul din cadrul Autorității Publice Tutelare ori din cadrul
altor autorități sau instituții publice pot face parte doar dintr-un singur
Consiliu de Administrație sau Consiliu de Supraveghere;
k)
Selecţia se realizează cu respectarea
principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;
l)
Candidaţii care vor fi selectaţi pentru a
fi înscrişi pe Lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o Declaraţie
de intenţie realizată conform Scrisorii de Aşteptări.
Condiţiile
generale de participare sunt:
ü studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență şi
experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau
în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7
ani;
ü experiență
de conducere/ administrare a unor Societăți sau Regii Autonome;
ü cunoaşterea
limbii române (scris şi vorbit) şi cetăţenia română sau cetăţenia altor state
membre ale Uniunii Europene cu condiţia să aibă domiciliul în România;
ü capacitate
deplină de exerciţiu;
ü stare de
sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de
documente medicale;
ü să nu
fie destituit/ă dintr-o funcţie publică, să nu îi fi fost revocat contractul de
mandat sau să nu îi fi încetat contractul individual de muncă pentru motive
disciplinare în ultimii 5 ani;
ü nu au
înscrieri în cazierul judiciar;
ü nu au
înscrieri în cazierul fiscal;
ü nu se
află în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea
funcției de administrator al Societății;
ü îndeplinește
criteriile conform prevederilor art. 4, art. 30,
alin. (9) și art. 36, alin. (7) din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța
corporativă a întreprinderilor publice, actualizată.
Criteriile minime de selectie sunt:
ü cunoștințe
despre obiectul de activitate al Societății;
ü gândire
strategică și previziuni;
ü finanțe
și contabilitate;
ü managementul
proiectelor;
ü tehnologia
informației;
ü legislație;
ü cunoștințe
de guvernanță corporativă a întreprinderii publice;
ü competențe
sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere,
capacitate de analiză și sinteză;
ü participarea
în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru
obiectul de activitate;
ü trăsături:
reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală.
Criteriile de
evaluare/ selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:
1. Dosarul
de candidatură.
2. Matricea
Profilului de Candidat.
3. Declaraţia
de intenţie a Candidatului.
Dosarul de
înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:
v
Curriculum Vitae;
v
Copie act identitate;
v
Copie documente care atestă
educația și pregătirea profesională (diplome, certificate);
v
Copie documente care atestă
experiența profesională (carnet de muncă, extras Revisal, contract
de mandat, extras ONRC, adeverințe eliberate de angajator);
v
Cazier judiciar / completare
Formular Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 1;
v
Cazier fiscal / completare
Formular Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 2;
v
Adeverință medicală din care
rezultă starea de sănătate corespunzătoare / completare Declarație pe proprie
răspundere – conform Formular 3;
v
Declarație pe proprie
răspundere privind statutul de “independent” – conform Formular
4;
v
Declaraţie pe proprie răspundere că datele
cuprinse în dosarul de candidatură corespund experienței profesionale – conform
Formular 5;
v
Declaraţie pe proprie răspundere privind
calitatea de membru în Consilii de Administrație ale întreprinderilor publice,
altele decât cel în care urmează a fi numit – conform
Formular 6;
v
Declaraţie de consimţământ prin care
Candidatul îşi exprimă acordul de a i se procesa datele personale, în scopul
Procedurii de recrutare şi selecţie – conform Formular
7;
v
Declarație pe proprie
răspundere privind neîncadrarea în situația unui conflict de interese sau
incompatibilități – conform Formular 8;
v
Declaraţie pe proprie
răspundere prin care Candidatul va confirma că nu se află într-una din
situaţiile prevăzute la art. 4, art. 30, alin. (9) și art. 36, alin. (7) din
O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice
sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita
profesională – conform Formular 9;
v
Declarație privind atragerea răspunderii
în cazul falimentului/ insolvenței Societăților administrate sau conduse – conform
Formular 10.
* Candidaţii incluşi pe
Lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul
judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu
au fost depuse la data depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse
la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu. Documentele necesare în
procesul de selecție și nominalizare şi formularele de declaraţii se regăsesc
pe pagina de internet a MUNICIPIULUI SLOBOZIA (https://municipiulslobozia.ro/) şi pe
pagina de internet a Societăţii PLATFORMA
INDUSTRIALĂ IMM SLOBOZIA S.R.L. (https://parcimmslobozia.ro/ )
Dosarul de candidatură se
va depune până la data de 24.12.2025,
ora 12:00, la registratura PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI SLOBOZIA din Strada
Episcopiei, Nr. 1, Municipiul Slobozia Județul Ialomița, Cod Poștal 920023, în
dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data
certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru postul de
administrator la Societatea PLATFORMA INDUSTRIALĂ IMM SLOBOZIA S.R.L.”, precum si numele şi prenumele Candidatului.
Obligatoriu o copie
a dosarului va fi transmisă pe adresa expertului independent, respectiv [email protected].
Plicurile ajunse după data şi ora
menţionată nu vor fi luate în considerare.
Candidaţii
declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe Lista
scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării
acestuia urmând a le fi anunţate personal prin intermediul postei electronice.
Relaţii
suplimentare se pot obţine la expertul independent S.C. FOX MANAGEMENT
CONSULTANTS S.R.L. la Telefon 0799-358.582.





